היקף ניוד המנויים בשוק הסלולר הישראלי בחודש נובמבר נשאר יציב, עם כ-130 אלף מעברים בין החברות. הוט מובייל הובילה את טבלת הניודים בחודש החולף, כאשר צירפה 4,000 מנויים חדשים. עם זאת, החברה גם סבלה מהנטישה הגבוהה ביותר בהשוואה למתחרותיה.
קבוצת סלקום-גולן טלקום, המדווחת כיחידה אחת בנתוני הניוד, רשמה נטישה של כ-3,000 מנויים, אם כי החלוקה המדויקת בין שתי החברות אינה ידועה. אחריהן ניצבת פלאפון עם 2,600 נוטשים, ופרטנר עם 2,000 נטישות.
בקרב המפעילים הווירטואליים, רמי לוי תקשורת בלטה עם גידול של 2,000 מצטרפים חדשים, ככל הנראה מהמגזר החרדי. גידול זה מיוחס, בין היתר, לקבלת קידומת מספור חדשה בהתאם להסכמות עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת. 019 מובייל סיימה את החודש עם תוספת של כ-630 מנויים חדשים, ואילו וויקום הצליחה לצרף 500 מנויים.

















מה עשתה אקספון החודש