ועד העובדים בחברת בזק דורש ממנהלי החברה למנות דירקטור נוסף מטעם העובדים בדירקטוריון החברה, בהתאם להסכם העבודה. הדרישה מגיעה לאחר שחברת ביקומיוניקיישן (BCOM), בעלת השליטה בבזק, צמצמה לאחרונה את אחזקותיה בחברה משיעור של כ-27.5% לשיעור של כ-21.7%.
במכתב ששלח ועד העובדים ליו"ר הדירקטוריון, נטען כי למרות פניות חוזרות ונשנות בנושא מינוי דירקטור נוסף מטעם העובדים, ההנהלה מתעלמת מהדרישה והחברה ממשיכה לפעול בניגוד להסכם העבודה. ועד העובדים טוען כי הקטנת האחזקה של BCOM בבזק מחזקת את "העיוות הקיים ממילא במבנה הדירקטוריון של החברה" ומחייבת התאמות בהרכבו.
גורמים בחברה מסרו כי על פי העובדות העובדים והחברה מחויבים להסכם קיבוצי שנחתם לפני כשנה וחצי שמבהיר שגם בשינוי בשליטה או בהעדר גרעין שליטה, העובדים לא היו מקבלים דירקטור נוסף ואין כל מחלוקת בנושא זה.
הוועד דורש כי BCOM תצמצם את מספר נציגיה בדירקטוריון בנציג אחד, ובמקומו יצטרף לדירקטוריון נציג נוסף מטעם העובדים. במכתב צוין כי אם לא תתקבל תשובה חיובית תוך שבעה ימים, הוועד יפעל "בכל הכלים העומדים לרשותו לשמירה על זכויות העובדים".
לפי ועד העובדים, גם בהסכם העבודה הבא הם יעמדו על כך שיהיו לעובדי החברה שני נציגים בדירקטוריון החברה.
ב – 18 במרץ https://zmanavir.co.il/internet/28013/ מכרה ביקום 5.77% ממניותיה למוסדיים בישראל ובחו"ל תמורת 912 מיליון שקל.
















