חברת yes, זרוע התוכן הטלוויזיוני של קבוצת בזק, הציגה ברבעון הראשון של 2025 מגמה מעורבת של התאוששות ברווחיות לצד המשך שחיקה מתונה במצבת המנויים. הכנסות החברה עלו ב-1.3% לכ-319 מיליון שקל, כתוצאה מגידול בהכנסות מחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים.
הרווח התפעולי לפני פחת, הפחתות וירידת ערך מתואמת (EBITDA מתואם) רשם עלייה מרשימה של 11.4% לכ-49 מיליון שקל, המהווים כ-15% מסך ההכנסות אך ירד מ – 51 מיליון שקל ברבעון קודם. במקביל, ההפסד הנקי המתואם הצטמצם משמעותית ל-5 מיליון שקל בלבד, לעומת הפסד של 13 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד – שיפור של 61%, אך ירד משמעותית בהשוואה לרבעון הקודם אז הסתכם ב – 33 מיליון שקל.
yes ממשיכה במגמת המעבר מטכנולוגיית שידור לווייני לשידור מבוסס אינטרנט (IP). נכון למועד פרסום הדוח, לחברה כ-478 אלף מנויי IP, המהווים כ-85% מכלל לקוחות החברה, עלייה משמעותית מ-72% ברבעון המקביל אשתקד.
מספר מנויי ה-IP גדל ב-15.3% לעומת הרבעון המקביל, כאשר מתוכם מנויי פלטפורמת +STING הגיעו ל-146 אלף, גידול של 17.7%.
במקביל, החברה ממשיכה למנף את השותפות עם קבוצת בזק בתחום הסיבים, עם גידול של 85% במספר מנויי הסיבים ל-85 אלף, לעומת 46 אלף ברבעון המקביל אשתקד. מנויים אלו מהווים כ-19% ממצבת מנויי ה-IP של החברה.
אף שמצבת המנויים הכוללת של yes המשיכה להצטמצם, עומדת על 561 אלף מנויים בסוף הרבעון הראשון של 2025, ירידה של 1.8% לעומת 571 אלף ברבעון המקביל אשתקד – ניכרת התמתנות בקצב אובדן המנויים בהשוואה לרבעונים קודמים.
שיעור נטישת המנויים (Churn rate) עמד על 4.1%, עלייה קלה בהשוואה ל-3.9% ברבעון המקביל. "הנטישה מרוכזת בעיקר במנויי הלוויין הוותיקים, בעוד שבמנויי IP אנו רואים שיעורי נטישה נמוכים יותר", הסבירו בחברה.
ה-ARPU (הכנסה ממוצעת למנוי טלוויזיה) עלה במעט ל-174 שקל לעומת 173 שקל ברבעון המקביל. עם זאת, ה-ARPU של לקוחות (Subscribers ARPU), הכולל פעילות טלוויזיה וסיבים, הגיע ל-189 שקל, גידול של 3.8% לעומת 182 שקל ברבעון המקביל.
yes ממשיכה בתהליכי התייעלות, כאשר ההשקעות (CapEx) ברבעון הראשון של 2025 עמדו על 36 מיליון שקל, ירידה של 26.5% לעומת 49 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההשקעות מהוות כ-11% מסך ההכנסות, לעומת 16% ברבעון המקביל.
התזרים מפעילות שוטפת עמד על 75 מיליון שקל, ירידה מתונה של 19.4% לעומת 93 מיליון שקל ברבעון המקביל. התזרים החופשי הסתכם ב-33 מיליון שקל, ירידה של 13.2% לעומת 38 מיליון שקל ברבעון המקביל, בעיקר כתוצאה מפערי עיתוי בהון החוזר.
אילן סיגל מנכ"ל פלאפון ו – yes אמר: "yes מסכמת רבעון מצוין המביא לידי ביטוי את המיקודים העסקיים שלנו לצד מהלכים שנקטנו לצמצום ההוצאות והגדלת ההכנסות. אנו ממשיכים לצמוח בחבילות משולבות טלוויזיה וסיבים, המהווים מנוע צמיחה של החברה, עם שיא של מצטרפים ברבעון, לצד עלייה משמעותית ב-ARPU לקוחות ושמירה על יציבות בכמות המנויים".
















