הערכות בשוק הסלולר הן כי חברת פלאפון היא הזוכה הראשונה במכרז הסלולר של החשכ"ל. על פי תנאי המכרז החברה הזוכה הראשונה לוקחת נתח של 60% מהמנויים. כעת עובר המכרז לשלב השני שלו שבו עד סוף השבוע התבקשו המפעילים המתחרים – סלקום, פרטנר והוט מובייל, להגיש הצעות מעודכנות ומי שתזכה תיקח את החלק הנותר, אלא אם ההצעות שיוגשו יהיו מחוץ לטווח שנקבע במכרז ואז ייתכן והספק הראשי יהיה ספק יחיד. מדובר במנגנון מורכב שהוכנס למכרז שאמור להבטיח שההצעות לא יהיו בפערים גדולים מדי.
מכרז הסלולר של החשכ"ל הוא המכרז הסלולרי הגדול במדינה ופלאפון משמשת שנים רבות כספק היחידי. הפעם החליטו בחשכ"ל לפתוח את המכרז לשני ספקים במטרה להגביר את התחרות.
















