פרטנר תרשום רווח חד-פעמי של כ-38 מיליון שקל בעקבות הבהרה ממע"מ
הרשויות קיבלו את עמדת החברה בנוגע לגביית דמי המנוי עבור נטפליקס – לא תחול חבות במס
חברת פרטנר הודיעה כי קיבלה הבהרה מרשויות מס ערך מוסף, שלפיה גביית דמי המנוי שהיא מבצעת עבור נטפליקס אינה חייבת במע"מ. ההבהרה נמסרה ביום 12 בנובמבר 2025 ומבהירה כי החברה משמשת כצינור בלבד להעברת התשלום מלקוחותיה לחברת נטפליקס, ולכן הסכומים הללו אינם מהווים חלק ממחיר עסקאותיה של פרטנר.
בהתאם להבהרה זו צפויה פרטנר לבטל את ההפרשה שביצעה בשנים 2020-2025 לכיסוי חבות מע"מ פוטנציאלית בגין רכיב זה. כתוצאה מכך תרשום החברה רווח חד-פעמי לפני מס בסך של כ-38 מיליון שקל, שייכלל בדוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2025.
עוד נמסר כי מעתה ואילך פרטנר לא תיצור הפרשה בגין רכיב זה, כל עוד עמדת רשויות המס תישאר בעינה. יחד עם זאת, החברה הבהירה כי מדובר בעמדה הנכונה למועד זה בלבד, ואין ודאות כי היא תישמר גם בעתיד.
לאור ההתפתחויות, פרטנר הודיעה כי דוחותיה לא יתפרסמו ביום ראשון כמתוכנן והם יתפרסמו ב – 23 לנובמבר.
תחזית IBI: פרטנר צפויה להציג עלייה בהכנסות ושיפור בתזרים המזומנים ברבעון השלישי
מגמת התייעלות תפעולית, גידול בהכנסות משירותים סלולריים וציוד קצה, ועלייה צפויה ב-ARPU
חברת פרטנר צפויה לפרסם את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של 2025 ב-16 בנובמבר, כאשר בבית ההשקעות IBI מעריכים כי התוצאות ישקפו המשך מגמת יציבות ושיפור בפרמטרים המרכזיים של החברה. על פי התחזית, פרטנר צפויה להציג עלייה קלה בהכנסות, בעיקר הודות לעלייה במחירי השירותים הסלולריים, גידול בהכנסות משירותי נדידה ושיפור במכירות ציוד קצה.
ב-IBI מציינים כי החברה ממשיכה להפחית השקעות, מגמה שתורמת לשיפור בתזרים המזומנים ולחיזוק איתנותה הפיננסית. התחזית מנטרלת את השפעת קש"ג, שנרשמה בתקופות קודמות, ומצביעה על כך שהחברה ממשיכה לייעל את פעילותה התפעולית.
גידול במספר המנויים ועלייה ב-ARPU
במגזר הסלולרי, ההערכה היא כי פרטנר תציג גידול של כ-5,000 מנויים חדשים, עם בסיס לקוחות צפוי של כ-2.655 מיליון מנויים. ה-ARPU (הכנסה חודשית ממוצעת למנוי) צפוי לעלות בכ-2 שקלים לעומת הרבעון הקודם, בין היתר בזכות עלייה עונתית בהכנסות משירותי נדידה ובמחירי החבילות.
על פי התחזית, סך ההכנסות משירותים סלולריים יעמוד על כ-354 מיליון שקל, כאשר ההכנסות ממכירת ציוד קצה צפויות להגיע לכ-135 מיליון שקל – עלייה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, הודות לגידול עונתי במכירות במהלך הקיץ.
חיזוק במגזר הנייח והמשך התייעלות
ב-IBI מעריכים כי ההכנסות במגזר הנייח ימשיכו לעלות ויגיעו לכ-327 מיליון שקל, בין היתר כתוצאה מההסכם שנחתם לאחרונה עם yes, הצפוי להביא לחיסכון בהוצאות ולשיפור נוסף בהמשך השנה.
ה-EBITDA ברבעון השלישי מוערך בכ-312 מיליון שקל, והרווח הנקי צפוי לעמוד על כ-72 מיליון שקל – המשקפים שולי רווח של כ-9% מההכנסות.
















