גילת סיימה את 2025 עם זינוק חד ברווחיות ברבעון הרביעי: הרווח התפעולי קפץ ב-223% והרווח הנקי עלה ב-180%
ההכנסות ברבעון צמחו ב-12.4% ל-21.14 מיליון דולר, שיעור הרווח הגולמי עלה ל-35.3%, וב-EBITDA המתואם נרשמה עלייה שנתית לצד ירידה לעומת הרבעון השלישי
גילת טלקום סיימה את הרבעון הרביעי של 2025 עם הכנסות של 21.14 מיליון דולר, עלייה של 12.4% לעומת 18.81 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התפעולית נרשם שיפור חד בהרבה: הרווח התפעולי זינק ל-3.59 מיליון דולר, לעומת 1.11 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2024, עלייה של 223%. הרווח הנקי עלה ל-3.16 מיליון דולר, לעומת 1.13 מיליון דולר ברבעון המקביל, גידול של 180%.
גם הרווחיות הגולמית השתפרה בחדות. הרווח הגולמי עלה ל-7.46 מיליון דולר, לעומת 4.38 מיליון דולר ברבעון המקביל, עלייה של 70.3%. שיעור הרווח הגולמי הגיע ל-35.3%, לעומת 23.3% ברבעון הרביעי של 2024.
ה- EBITDA המתואם הסתכם ברבעון הרביעי ב-2.72 מיליון דולר, לעומת 1.91 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 42.4%. עם זאת, מול הרבעון השלישי נרשמה ירידה של 16.3% מ-3.25 מיליון דולר.
פעילות האינטרנט האיצה, חטיבת הממשלה המשיכה להוביל את הצמיחה
במישור התפעולי, פעילות האינטרנט של החברה המשיכה להתרחב במהירות. בסוף 2025 עמדה מצבת המנויים בתחום האינטרנט הפרטי על 17,929 מנויים, לעומת 6,566 בלבד שנה קודם לכן, גידול של 173%. ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי ירדה קלות ל-86.85 שקל, לעומת 87.83 שקל ב-2024, ירידה של 1.1% בלבד, נתון שמעיד כי הזינוק במספר הלקוחות כמעט שלא בא על חשבון ההכנסה הממוצעת אלא כתוצאה מהתחרות.
החברה ציינה כי פעילות ה-ISP הציגה רבעון רביעי חיובי נוסף ברצף, ובשנת 2025 כולה עברה מהפסד לרווח ישיר של כ-524 אלף דולר. לפי החברה, הפעילות אף הקדימה את התחזיות הן בגיוס לקוחות והן ברווחיות. כיום מספקת הפעילות אינטרנט ליותר מ-20 אלף לקוחות פרטיים ומשרתת יותר מ-300 לקוחות עסקיים, כשסך הקווים הפעילים במסגרת הסכם בזק עומד על כ-22 אלף.
מגזר הממשלה והביטחון המשיך להיות מנוע הצמיחה המרכזי של החברה גם ברמה השנתית. הכנסות המגזר הסתכמו ב-48 מיליון דולר, לעומת 37 מיליון דולר ב-2024, עלייה של 29.7%. חלקו של המגזר בכלל הכנסות החברה הגיע ל-63%, נתון שממחיש עד כמה הפעילות הממשלתית-ביטחונית התחזקה.
מנכ"ל החברה, איציק בן אליעזר, אמר עם פרסום התוצאות: "החברה מציגה דוח 2025 חזק מאוד והוא מייצג את התפתחות החברה בשנים האחרונות ומבטא את מצבה העסקי המצוין של החברה". לדבריו, "ההסכם החדש עם בזק הוא מהלך אסטרטגי חשוב עבור החברה. הוא נותן לנו יתרון תחרותי ברור, ודאות בעלויות הייצור לשנים קדימה, תשתית לצמיחה ארוכת טווח ומעמד חזק מאוד בשוק התקשורת הישראלי".
שנת 2025 כולה: הרווח התפעולי כמעט הוכפל, הרווח הנקי זינק ביותר מ-250%
לאחר רבעון רביעי חזק, גילת מסכמת את 2025 כולה עם הכנסות של 75.79 מיליון דולר, לעומת 69.59 מיליון דולר ב-2024, עלייה של 8.9%. הרווח התפעולי כמעט הוכפל ועלה ל-9.69 מיליון דולר, לעומת 4.95 מיליון דולר, גידול של 95.8%. הרווח הנקי זינק ל-6.35 מיליון דולר, לעומת 1.79 מיליון דולר, עלייה של 254.7%.
גם הרווחיות הגולמית השתפרה באופן חד. הרווח הגולמי עלה ל-23.05 מיליון דולר, לעומת 16.12 מיליון דולר ב-2024, גידול של 43%. שיעור הרווח הגולמי הגיע ל-30.4%, לעומת 23.2% בשנה הקודמת.
במדדים התזרימיים נרשם שיפור משמעותי. ה-EBITDA עלה ל-23.9 מיליון דולר, לעומת 15 מיליון דולר ב-2024, עלייה של 59.3%. ה- EBITDA המתואם עלה ל-14.8 מיליון דולר, גידול של 70.1%. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-20.5 מיליון דולר, עלייה של 93.4%. התזרים החופשי עבר מתזרים שלילי ב-2024 לתזרים חיובי של 7.8 מיליון דולר ב-2025.
החברה סיימה את השנה עם צבר חוזים חתומים של 52.3 מיליון דולר עד 2029, נתון שמספק לה כרית ביטחון טובה יחסית להכנסות בשנים הקרובות. במקביל, לגילת יתרות מזומנים ופיקדונות לזמן קצר של 29.7 מיליון דולר, ועודף מזומנים על חוב של 7.3 מיליון דולר.

















כל חברה צריכה ניעור טילטול והנהלה רעננה שמבינה מה צריך לעשות והרי ההוכחה