בזק צפויה לצאת מחר במבצע אינטרנט והפעם צפויה לשבור את ההרגל של מבצע ליומיים, ולהקציב לו חודש. המבצע של בזק מיועד ללקוחות הגולשים ברשת הנחושת וללקוחות חדשים. מפרטים ראשונים שהגיעו אלינו עולה שהחברה תציע חבילה של 1 גיגה עם נתב ומגדיל טווח לתקופה חינם של כמה חודשים.
המבצע של בזק בא לאחר שרק לאחרונה הפחיתה את מחיר ההתקנה בסיבים האופטיים ל – 199 שקל לדירה (ולבתים פרטיים בתשתית עלית עד העמוד הקרוב לבית). מדובר בהנחה משמעותית שכן היא מתורגמת גם לשוק הסיטונאי, כלומר ספקיות אינטרנט שרוצות למכור חבילות על גבי הרשת של בזק יוכלו לשלם לה עבור ההתקנה, שהיא ככל הנראה זולה יותר לולא היו מבצעים את ההתקנה בעצמם.
נזכיר שבזק נוהגת בחודשים האחרונים לצאת במבצעים אגרסיביים ליומיים וכך היא לכאורה עוקפת מגבלות רגולטוריות החלות עליה. כעת כאשר היא צפויה לצאת במבצע לחודש, יהיה מעניין לראות האם המבצע שלה יעמוד בקריטריונים שקבע המשרד.
יחד עם זאת צריך להגיד שלמרבה הצער משרד התקשורת ויתר על השוק הנייח בכל מה שקשור לפיקוח על השוק הסיטונאי. המיקוד של המשרד הוא על השוק הסלולרי ושוק השידורים, מה שגורם לפגיעה חמורה בשחקנים הקטנים שמנסים לייצר תחרות בשוק.

















חוץ מזה שהיא נראית אחלה, מה הפרטים המלאים של המבצע?