משרד התקשורת מחדש את פרסום מדד איכות השירות, לאחר שבשנה שעברה הוא לא פורסם בשל המלחמה. המדד מדרג את חברות התקשורת על סמך שורה של מדדים, והשנה הוא יהיה רחב ומשופר יותר מאשר בפעם האחרונה שפורסם ב-2022, בתקופת כהונתו של שר התקשורת לשעבר, יועז הנדל. אף שהמדד נערך לפני המלחמה, ייכללו בו מדדים לשעת חירום והוא צפוי להתפרסם בשבועות הקרובים.
המדד נועד לבחון ולהשוות את איכות השירות של חברות התקשורת השונות בישראל. בפרסום האחרון הוצגו מספר מדדים עיקריים: שביעות רצון כללית, איכות השירות, זמני המתנה ופתרון תקלות. הציונים ניתנו על סולם של 1-10, כאשר 10 הוא הציון הגבוה ביותר. המדד בחן גם את ביצועי החברות ותלונות לקוחות לכל 10,000 לקוחות עבור כל חברה.
מבחינת המשרד, פרסום המדד מעיד על מאמץ להגביר את השקיפות בשוק ולעודד תחרות על איכות השירות. לפיכך, יש לו השלכות משמעותיות, שכן הוא עשוי לשמש צרכנים בבחירת ספק תקשורת.
















