מנכ"ל דויטשה טלקום (DT), טימותי הוטג'ס, הודיע אתמול באסיפת בעלי המניות של החברה שהיא מחזיקה את רוב המניות ב-T-Mobile US, כשהיא משיגה יעד ש-DT עבדה לקראתו במשך שלוש שנים. לדבריו, לאחר רכישת ספרינט על ידי T-Mobile באפריל 2020, אחזקתה של DT ב-T-Mobile US הסתכמה ב – 43%, אבל DT רצתה להשיג רוב במניות החברה.
בהודעה שפרסמה החברה היא ציינה כי היא מחזיקה כעת 50.2% מהמניות בחברה האמריקאית.
באסיפה אתמול אמר הוטג'ס, "השגנו את הרוב בחברת T-Mobile US, חברת התקשורת היקרה ביותר בעולם". לדבריו, השווי של T-Mobile US עלה ב-66 מיליארד יורו (72 מיליארד דולר) מאז המיזוג עם ספרינט. באוגוסט 2022 אמר הוטגס כי רכישת חלק הארי ב-T-Mobile US היא הפרויקט האסטרטגי החשוב ביותר של DT, והוא חזה שהנתח יגיע ל-50% מוקדם יותר מהתחזית הקודמת של 2024.
אחת הנקודות המעניינות בהודעה הייתה ההתייחסות של הודג'ס לנושא הגנת הסביבה. הוא אמר שהיום החברה פולטת פחות 94% פחמן דו חמצני CO2 מאשר ב – 2017.
















