אלי הרשקוביץ, נבחר כמ"מ דובר משרד התקשורת. הוא יחליף את מעיין אוחנה שעזבה לא מזמן. אתמול קיים המשרד יום ראיונות שבהם ראיין מספר מועמדים ובסופו של דבר הוחלט לבחור בהרשקוביץ. מהמשרד נמסר כי הרשקוביץ הינו בוגר תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת אריאל ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן ובעל ניסיון בתחום הדוברות וההסברה ומזה שלוש שנים עובד בשגרירות בריטניה בישראל כיועץ קשרי ממשל, מדיניות חוץ ותקשורת. הוא יחל את תפקידו בעוד חודש.
















