הנהלת בזק מבקשת למכור את פעילות b144 ופנתה למספר גופים במטרה לעניין אותם ברכישה, כך נודע ל – zmanavir. ככל הידוע בזק מציעה את הפעילות במחיר זול יחסית מתוך מטרה לנסות להגיע לעסקה מהירה.
גורמים בקבוצת בזק אומרים כי מכירת הפעילות נעשית בהנחיית יו"ר הדירקטוריון, ולא ברור להם למה בכלל למכור פעילות רווחית וסינרגטית כזו. יתכן כי המוטיבציה למכירה נובעת מאי ההצלחה המוחלט בתחום המיזוגים והרכישות שסומן כאחד המרכיבים המרכזיים באסטרטגיה שפרסמה החברה.
עד היום לא הצליחה בזק לעשות אף עסקה (למעט עסקת בב"ל-קלאודאדג' שגובשה עוד לפני כן), ואם לא מצליחים לרכוש פעילויות אז אולי מכירה של פעילות קיימת תציג כלפי חוץ איזושהי עשייה. יובהר שמכירה של פעילות קיימת תדרוש את הסכמת ועד העובדים, שבמצב הדברים וביחסי הכוחות הנוכחיים ספק רב אם תינתן.
















