"הטענות שאנחנו כביכול העברנו חומרים שעשויים לסכן את ביטחון המדינה זה שטויות במיץ עגבניות. מי בדיוק אלו שפורסים ומשחילים סיבים בתשתיות בזק? כל מי שעבדנו איתו הוא בעל רישיון ממשרד התקשורת ומבזק. לא נכנס לכאן אחד שעבד תחתינו בחברה בלי רישיון ובלי שהוא עבר את האישור של בזק ורישיון ממשרד התקשורת אישור בטחוני. אז אם הוא עבר את כל אלה איך אני פוגע בביטחון המדינה בוא תסביר לי", כך אומר יורם דרורי מנכ"ל 015 הלו מקבוצת רמי לוי, בשיחה עם zmanavir.
דרורי מגיב על כך שבמשרד התקשורת ישנם גורמים הסבורים שפעילות החברה שבראשה הוא עומד נוקטת בפרקטיקות בעייתיות. נגד 015 הלו נפתח לפני מספר חודשים הליך ביקורת וזאת לאחר שלמשרד התקשורת הגיע מידע כי החברה מוכרת את המידע שיש ברשותה ושאותו היא שואבת ממערכות בזק, עבור קבלנים לא מורשים, שככל הנראה לא יכלו לקבל אישור מבזק או ממשרד התקשורת לקבל את המידע הזה, ובנוסף גם מנתבת שיחות מחו"ל דרך מספרים ישראליים על מנת להימנע מתשלום עבור קישור גומלין לחברות.
דרורי שולל מכל וכל את הטענות נגד החברה ואומר שמעולם לא עבד עם אף גורם שאין לו רישיון. "אני אתן לך את הרשימה של הקבלנים שיש במשרד התקשורת ושעבדו איתנו ותראה שלכל אחד מהם יש רישיון ממשרד התקשורת. יתרה מזאת, וכמו שאמרתי למשרד התקשורת, קיבלנו אישורים מבזק שהם כשירים לעבוד איתנו, אז איפה ביטחון המדינה כאן?".
הטענה שלך קצת לא מחזיקה מים כי אני לא מבין למה צריך אתכם כמתווך אם אותם קבלנים שאתה אומר שהם בעלי רישיון, יכולים לקבל את המידע על תשתיות בזק, ישירות ממנה
"מדובר בתוכנה מאד יקרה להקים מול בזק והיא יכולה לעלות 40–50 אלף יורו. מישהו בדק מה עושות אותן חברות שהתממשקו למערכות של בזק ויכולים לגשת למידע על התשתיות שלה – מה הם עשו עם המידע אחרי שהשתמשו בו? האם מישהו בדק שהמידע נגרס? שאולי מישהו צילם בטלפון מפות? מה רוצים מאיתנו? פניתי לפקח של בזק ושאלתי אותו האם מישהו פעם אחת פנה אליכם ושאל מה לעשות עם המידע, צחקו לי בפנים. ומי עושה עבודות פריסה ותשתיות לבזק? אתה מבין לבד. הודענו להם שהפסקנו את הפעילות הזאת ובזה זה נגמר. לא שווה לי כמה גרושים ואת הכאב ראש הזה".
-ומה לגבי הסיפור של ניתובי השיחות והבירור שערך משרד התקשורת מולכם בעקבות תלונות של החברות שאתם מנתבים שיחות כדי להימנע מתשלום קישוריות?
"אם אתה נוסע לחו"ל או אם יש לך משפחה בחו"ל אתה בטח יודע שיש להם מספר ישראלי. כל החברות משתמשות במספרים האלה. אנחנו עושים בדיוק מה שכולם עושים.
ללא קשר, לחברתנו אלפי לקוחות מרכזייה אשר ממוקמים בישראל וחברות התקשורת חוסמות שיחות אלו באופן רנדומלי כאילו אלו שיחות מחול. מדובר על בתי חולים, מוקדים ענקיים, והם מפילים לי אותם. מי יפצה אותי על זה?
מי יפצה על לקוחות אשר עוזבים את חברתנו בטענה שהם לא יכולים לקבל ולהוציא שיחות לרשת פרטנר לדוגמה?
















