משרד התקשורת מנסה פעם נוספת למצוא מנהלים לתפקידים בכירים באגף הספקטרום. האגף סובל מאיוש חסר של מנהלים, והמשרד מנסה כבר כמה פעמים למצוא מועמדים מתאימים, אך ללא הצלחה. הסיבה לכך היא שלרוב מועמדים בעלי רקע והבנה בתחום הספקטרום, אין עניין לעבוד במשרד התקשורת בתנאים המוצעים להם. זאת, מכיוון שהם יכולים לקבל משכורות גבוהות יותר במגזר הפרטי.
כפי שפורסם בעבר, משרד התקשורת פנה לאחרונה לבכירים לשעבר באגף הספקטרום וביקש מהם לבוא לעבוד כיועצים לצורך טיפול במספר פרויקטים חשובים. עם זאת, הדבר לא פותר את בעיית המחסור בכוח אדם באגף.
אגף הספקטרום הוא אחד האגפים החשובים במשרד התקשורת. הוא אחראי על ניהול המשאב הלאומי מהחשובים ביותר של ישראל, שהוא ספקטרום הרדיו. ספקטרום הרדיו הוא משאב מוגבל, והוא חיוני לתפקודם של מגוון רחב של שירותים, כגון תקשורת סלולרית, טלוויזיה, הקצאת תדרים למערכת הביטחון ולשימושים אזרחיים ועוד.
















