הסכם העבודה שעליו דיווחה בזק הוא הסכם חסר תקדים, לא רק בבזק אלא בשוק כולו. ההסכם משקף שורה של הטבות, אבל גם הבטחה של איתנותה הפיננסית של החברה, דבר שנדיר לראות בהסכמים קיבוציים של חברות ציבוריות. ועד העובדים שלמד את לקחי העבר בבזק, פעל בנחישות והביא הישגים מרשימים.
בין היתר, הוועד זכר את הצלקות שהשאירו קבוצת אייפקס-סבן שהבטיחו שעם מכירת גרעין השליטה אישרו שורה של הטבות לעובדים, אך מיד לאחר המכירה נעלמו ולא השיבו לטלפונים, והיה נחוש למנוע מצב דומה עם קבוצת סרצ'לייט בעלת השליטה הנוכחית.
יחד עם זאת עכשיו ניתן לגלות, שהמשא ומתן ומתן שהתנהל סביב ההסכם ידע עליות ומורדות והגיע קרוב מאד לפיצוץ מספר פעמים, האחרון שבהם, ממש יום יומיים לפני שהושגה הסכמה היה החמור ביותר. ל – zmanavir נודע שבמסגרת ההתלבטויות כיצד לנהוג באותו משבר, גורמים שהיו מעורבים במו"מ הציעו "לשבור את הכלים" ולתקוף חזיתית בכיר מאד בצמרת בזק, שבעיניהם היה האחראי למשבר.
אותם גורמים הציעו לחשוף פרטים חסויים בעניינו של הבכיר שלדבריהם היו מביאים לרעידת אדמה, וייתכן אף להפסקת כהונתו. ככל הנראה מדובר, בין היתר, באיום לחשוף פרשה מעברו של אותו בכיר מהתקופה שבה כיהן כמנכ"ל אחת החברות בנות, פרשה שככל הנראה מעולם לא נחשפה, ושלפי אותו גורם מעולם לא דווחה לדירקטוריון ולאסיפה הכללית טרם מינויו.
הגורמים שהיו מעורבים בנושא אמרו שרק בהתערבות יו"ר הוועד איציק בסלו, נמנעה התקיפה הישירה מצד אותם גורמים וחשיפת המידע נמנעה. בסלו, סבר שאין צורך לשבור את הכלים והאמין כי ניתן יהיה להגיע להסכם גם ללא שימוש במתקפות אישיות, וללא הפעלת אמצעים כוחניים אחרים העומדים לרשות הוועד, והופעלו במקרים דומים בעבר. בסופו של דבר נראה כי יו"ר הוועד צדק, ואכן הגיעו להבנות שמימשו את הדרישות החשובות לוועד בלי לנקוט בצעדים כוחניים.

















אבל מה המידע ?
ששששש….לא לגלות
מישהו שילם דירה שהמידע הזה לא יצא החוצה
אדון גד פרץ כל דבר שאתה מפרסם על בזק שנוי במחלוקת מאז שבעטו אותך משם מכל המדרגות
הסתיימו הימים שאתה מסתובב שם במסדרונות וחדרי חדרים ומקבל הדלפות ומפרסם ופוגע באנשים
חחחחח שנוי במחלוקת חחחחח
האתר מצנזר טוקבקים. חבל. פרשה חמורה מאד שחברה ציבורית גדולה בישראל מנסה לקבור תוך קשר של שתיקה של בכירים לאורך שנים.
בזק חוזרת לתקופות החשוכות. מה זו ההתנהלות הזו ? למה אין הכחשה ???
מדובר בחברה ציבורית, אם לא מכחישים ומה שפורסם הוא נכון חייבת להיות בדיקה מקיפה, כולל של רשות ניירות הערך.