רוני חורי, עד לאחרונה מנהל תחום פיקוח טכנולוגי במשרד התקשורת, מונה לתפקיד מנהל אגף פיקוח ספקטרום באגף הפיקוח, תחת הסמנכ"לית איה בן פורת. חוץ מנושא הפיקוח, חורי בלט בשנים האחרונות במאבק שלו לקידום בניית אתרי סלולר והרחבת הכיסוי והקליטה. הוא נהג לחרוש את הארץ ונפגש עם ראשי ערים וגורמי תיכנון על מנת שיסירו מגבלות ויאפשרו הרחבה של בניית אתרים.
חורי יהיה ממונה על איציק חג'בי הממונה על תחום הפיקוח האלחוטי שראה את עצמו מועמד לתפקיד, ובכלל צופים במשרד שיהיה מעניין מאד על רקע מערכות היחסים המורכבות בין הסמנכ"לית בן פורת -חורי-חג'בי.
כעת הוא יהיה ממונה על פיקוח ואכיפה של תשתיות אלחוטיות והמרחב הספקטראלי של מדינת ישראל מכוח סמכויות משרד התקשורת. האגף עוסק בפיקוח ואכיפה על כלל החובות הנוגעות לתשתיות אלחוטיות ולשימוש בספקטרום האלחוטי.

















המשרד עשה טעות ענקית כמו הרבה טעויות שהוא עושה בדרך כלל .
חורי יהרוס את היחידה חוץ מזה שאין לו ידע טכני בRF בכלל.