חברת ויקום (wecom) פתחה בקמפיין לגיוס לקוחות שמה שמסתתר אחריו הוא ניסיון לנצל את חולשת מתחרותיה שלטענתה אין להן Esim והן סובלות מבעיות קליטה בעוטף עזה. במהלך היום התקבלו מספר תמונות מקמפיין של wecom לפיהן החברה קוראת למי שסובל מבעיות קליטה (אגב, ללא ציון העוטף) להצטרף לחברה דרך Esim.
הרציונל שעומד מאחורי הקמפיין הוא שלאף חברת סלולר אין אפשרות לחבר לקוחות באמצעות Esim מלבד ויקום. היות ולסלקום יש יותר אתרים בעוטף עזה מאשר לשתי מתחרותיה – פלאפון ו – PHI (פרטנר והוט מובייל), אז ויקום היא החברה היחידה שניתן להתחבר אליה כי היא חולקת רשת עם סלקום, שלה אין פתרון לצרף לקוחות ב – Esim.
בתגובה לפנייה אמר גורם בויקום שהנתונים האובייקטיביים מראים שלסלקום, שאיתה ויקום חולקת רשת, יש הרבה יותר אתרים מאשר לכל חברה אחרת בעוטף. לדבריו לפלאפון יש קצת פחות אתרים בעוטף עזה ול – PHI יש עוד פחות. ומכיוון שאין אפשרות להגיע לנקודות מכירה או להעביר כרטיסי סים ללקוחות, הרי שבמצב שנוצר ויקום היא היחידה שיכולה לתת פתרון לאותם חיילים וגורמים שחייבים קליטה.
הוא ציין שהחברה פתחה חבילות גלישה ללא הגבלה ללקוחות השוהים בחו"ל, וכמו כן מעניקים הנחות גדולות בחבילות הרומינג.
נסביר שה – Esim הוא פתרון תוכנה המאפשר איקטוב לרשת סלולרית שלא דרך כרטיס פלסטי. האיקטוב מאפשר חיבור מרחוק שמקל על מעבר מרשת לרשת.

















שכחו לציין שאין להם wifi calling
מאוד קריטי לשהות בממד
בבחירה בין סלקום לwecom עדיף סלקום
שלא נדבר על תמיכה בדור 5 שמאוד מוגבלת