המשלחת הישראלית שאמורה הייתה לטוס לכנס World Radiocommunication Conferences (WRC) בדובאי תצומצם משמעותית משיקולי ביטחון, וככל הנראה רק גורמים שחייבים לייצג את ישראל ישתתפו בה. על פי הערכות גם שר התקשורת וגם מנכ"ל משרדו ייאלצו לוותר על הכנס מאותם שיקולים. ככל הנראה גורמים מקצועיים שמטפלים בסוגיית התדרים מול הרשות הפלשתינית ישתתפו בכנס.
מדובר בועידה מאד חשובה הנערכת אחת ל – 4 שנים שתתקיים בחודש הבא, ונקבעים בה כללים והסדרים המשפיעים על כלל התעשייה העולמית בתחום הקצאות התדרים וכיווני ההתפתחות של התעשייה. בישראל נערכו לוועידה בצורה מאד רצינית ואף הוקמו צוותים ייעודיים שאמורים לגבש את העמדה הישראלית בהצבעות, וכיצד להיערך למאבקים עם הפלשתינים. כפי שכבר ציינו ישראל בדרך כלל הולכת יד ביד עם ארה"ב בדיונים ובהצבעות ולכן גם משרד החוץ מעורב בהכנות ובהשתתפות בדיונים.
נדגיש שישנם גורמים המבקשים להשתתף במפגשים באמצעות שיחות וידאו ואולם כרגע המדיניות היא שלא לאפשר הצבעות מרחוק, ולכן נציגות ישראלית תהיה רק היכן שזה יהיה חיוני.'רב
















