חברת yes מדווחת על רווח נקי (חשבונאי) ברבעון השלישי של השנה של 40 מיליון שקל. מדובר ברווח שהחברה מדווחת שמתקבל אחרי שמחקו את כל הרכוש בגלל השווי השלילי של החברה. במקרה הזה צריך להסתכל על דו"ח הפרופורמה שמנטרל את החשבונאות ולפיו החברה הפסידה ברבעון 1 מיליון שקל.
הכנסות החברה ברבעון עומדות על 328 מיליון שקל, המהווים גידול של 3.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אך ירידה של 2.4% לעומת הרבעון הקודם, מה שמשקף את התחרות המשמעותית שיש בתחום הטלוויזיה מצד שחקניות חדשות כמו FREE TV. במקביל החברה אבדה 3,000 לקוחות ברבעון ומספר המנויים שלה עומד עכשיו על 576 אלף, מתוכם 377 אלף מנויי IP ו – 116 אלף מנויי סטינג.
החברה דיווחה על תוספת של 8,000 מנויים לשירותי הסיבים שלה והיא היום עם 29 אלף מנויים בסך הכל.
החברה דיווחה על רווח תפעולי של 35 מיליון שקל אך בדו"ח הפרופורמה הנתון עומד על הפסד של 6 מיליון שקל.
אילן סיגל מנכ"ל yes "התוצאות הכספיות שלנו מראות כי המיקוד העסקי בחברות ממשיך להוכיח את עצמו. yes צומחת בהכנסות ובכל מדדי הרווחיות, על אף התחרות הגוברת בשוק הטלוויזיה, הודות למיקוד שלנו בתחום הסיבים, אליו הצטרפו עד כה כ-32 אלף לקוחות, וכתוצאה משיתופי הפעולה עם ענקיות התוכן הבינלאומיות. אנחנו ממשיכים להוביל את שוק הטלוויזיה על גבי אינטרנט עם כ-383 אלף לקוחות המהווים כ-67% ממצבת הלקוחות שלנו היום".
















