משרד התקשורת החל לעסוק במציאות פתרונות WIFI לאזרחים מפונים הנמצאים במלונות ברחבי הארץ. לטענת המשרד מדובר במפונים שרוצים להמשיך לעבוד ולהפעיל את עסקיהם הפרטיים ונדרשים לאינטרנט שלא תמיד ניתן לקבל מבתי המלון באיכות סבירה.
במשרד התקשורת רואים בעיסוק בנושאים כגון אלה חלק מהמשימות שהמשרד צריך לטפל בזמן מלחמה למרות שעל פניו זה נשמע כעיסוק בנושא שולי. נזכיר שהמשרד גם פרסם מכרז לרישות מקלטים ב – WIFI והוא גם מתכוון להחזיר לשימוש תדר AM לגלי צה"ל במסגרת הרצון להבטיח רציפות שידורים.
מאז החלה המלחמה משרד התקשורת נתרם כולו אך ורק לנושאים הקשורים במלחמה ובחירום וזאת למרות שישנם נושאים רבים על הפרק שממתינים לטיפול. הסיבות לכך הן חוסר בכוח אדם שגוייס למילואים אך זו גם החלטה של שר התקשורת שלמה קרעי שאינו רוצה לעסוק בענייני מדיניות בזמן המלחמה.
















