לאחר 3 שנים שפעלה כמפעילה וירטואלית MVNO, גולן טלקום עוברת לפעול כיישות רגולטורית משולבת בסלקום. החל מהשבועות האחרונים החברה חדלה מלהיות MVNO מול משרד התקשורת והיא תפסיק גם לדווח במערכת הניידות בין המפעילים באופן עצמאי, אלא תהיה חלק מהדיווח של סלקום. במקביל החברה ממשיכה כלפי חוץ וכלפי הלקוחות כמפעילה סלולרית וכיישות משפטית לכל דבר.
גולן טלקום מוזגה עם סלקום לפני 3 שנים כאשר התנאי למיזוג שהציב משרד התקשורת היה שהחברה תמשיך לפעול כמפעיל סלולרי וירטואלי לתקופה של 3 שנים, וזאת על מנת לשמור ככל הניתן על מיצובה כמתחרה אפקטיבית בשוק.
התקופה הזו תמה וכאמור גולן טלקום חדלה לאחרונה מלהיות MVNO ולדברי מקורות בשוק חדלה גם מלדווח במערכת הניודים בין המפעילים כחברה עצמאית אלא כחלק מסלקום.
















