דיווחים על כך שאיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה לקראת השקה של אפליקציה חדשה במסגרת המהלך להפיכתו לאיצטדיון חכם. ההשקה של הפרויקט אמורה הייתה להיות כבר בתחילת עונת הכדורגל הנוכחית ואולם המלחמה טרפה את הקלפים וכעת הדיווחים הם שהניסויים מתקדמים מאד והפרויקט יושק בקרוב. רק נזכיר שהפרויקט החל לפני שנתיים וחצי, בעידוד משרד התקשורת.
לדברי גורמים שנחשפו לפרויקט הביצועים של הרשת המבוססת על פתרון של רנקום שבראשה עומד ד"ר ציון חדד טובים מאוד. בעבר דובר על אפשרות להזמנת אוכל ושתייה דרך האפליקציה, על הזמנת מקומות ישיבה, צפייה במשחק ואפשרות לשידור חוזר בסלולר באיכות 5G, וכן דובר על מצלמות שיחוברו לגוף השחקנים ועוד.
הכניסה לאפליקציה סטאדיקום תכניס את הצופים לשורה של שירותים מתקדמים, שטרם נחשפו. הפרויקט שייך לקבוצת אלומה ולחברה הכלכלית פתח תקווה. התדרים שבפרויקט הוקצו על ידי סלקום.
















