אחרי שנמנע מקבלת החלטה בגלל המלחמה, משרד התקשורת צפוי לקבל בשבועות הקרובים החלטה בשאלה האם הוט הפרה את חובות הרישיון שלה בכל הקשור לפריסת כבלים (קואקס). כפי שחשפנו, נגד הוט נפתח הליך פיקוח שאמור היה כבר להסתיים לאחר שהיא השמיעה את עמדתה, ואולם בשל המלחמה ההליך נדחה וכעת מונחת בפני המנכ"ל המלצות הדרג המקצועי בעניין.
ההליך נגד הוט נמשך כבר הרבה מאד שנים והוא חלק מאירוע רחב יותר מאשר אי העמידה בחובות הפריסה. המשרד בדק מידע שבו התברר לו שהוט השמיטה יישובים שאמורה הייתה להגיע אליהם, וגם לא השלימה פריסה במזרח ירושלים https://zmanavir.co.il/internet/20920/.
מבחינת הוט, היא כרגע מממשת את חובות הפריסה שלה דרך הסיבים האופטיים במסגרת IBC. מעבר לכך לא נראה שהחברה מתכוונת להרחיב את פריסת הכבלים הישנים שלה (קואקסיאליים) כך שמה שעומד למבחן כאן זה בעצם המוניטין של משרד התקשורת שלא מוכן להתפשר ורוצה להראות שהוא אינו מוכן שיזלזלו בו. כאמור, בשבועות הקרובים ניתן יהיה לדעת האם אכן כך הדבר.

















עבריינית סדרתית כבר עשרות שנים. מעולם לא עמדה בהתחייבויותיה לפרישת הכבלים ברחבי המדינה בגלל זה פשוט לא התשלם לה.שמה קצוץ על כל המסודות ולא שלמה מעולם קנס. הגיע הזמן לתקוע בה ציפורניים עמוקות ולקנוס אותה באים אמא שלה.