רשות החברות הודיעה היום ל – 10 קבוצות על כך שהן יוכלו להתמודד בהפרטת דואר ישראל. כל קבוצה תוכל להיכנס לחדר מידע במידה ותפקיד 3 מיליון שקל. שמות הקבוצות פחות או יותר ידועים אך מה שמסקרן הוא שדווקא רמי לוי לא ברשימה לאחר שבכל ניסיונות ההפרטה הקודמים הוא היה בתהליך.
בין הקבוצות שאושרו קרן פורטיסימו, אייפקס, דלק ישראל, נאופארם- פורר, מילגם עם הפניקס, אפריקה ישראל, אוברסייז, לנג השקעות, דן תחבורה, ודפוס בארי שהותר לו להיכנס לחדר מידע למרות שרשות התחרות פסלה את מועמדותו. הכניסה שלו לחדר המידע תהיה באמצעות Clean Team היות והוא אחד המתחרים החזקים של דואר ישראל.
ההתקדמות בהפרטת דואר ישראל באה לאחר שהשר המופקד על ענייני רשות החברות דודי אמסלם, ניסה להכניס את דפוס בארי למכרז ביחד עם שר התקשורת שלמה קרעי, וזאת בטענה שהדבר יסייע לקיבוץ שנפגע במלחמה. לאחר שרשות התחרות פסלה את דפוס בארי כבר לא היה מקום לעצור את ההפרטה ובעקבות התפטרותה של מיכל רוזנבוים מנהלת רשות החברות, ומינויו של ינקי שווינט כמחליפה, החליטו השרים לקדם את ההליך. לכך התווספה העובדה שהשרים לא הצליחו להביא להדחתו של יו"ר הדירקטוריון של הדואר מישאל וקנין.
















