משרד התקשורת ונציגי המינהל האזרחי, אמורים מחר לקיים דיון נוסף בסוגיית הקצאת הכספים שהבטיח שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להקצות עבור שיפור הקליטה ביהודה ושומרון. מדובר בסכום שאמור להגיע מהקרן החוץ תקציבית ושעד עתה לא ניתן היה להקצותו בשל חילוקי דעות משפטיים.
שר התקשורת שלמה קרעי מתח ביקורת לפני מספר שבועות על היועצים המשפטיים במשרד הביטחון ובמשרד האוצר על כך שהם מעכבים את הקצאת הכספים, וזאת לאחר שהעלו סוגיות משפטיות המונעות זאת. אחת הבעיות שהועלו הייתה שיש צורך להקצות את הכסף כך שיהיה מיועד לטובת הכלל ולאו דווקא לאוכלוסייה מסוימת.
קרעי בתגובה הודיע שאם זו הבעיה הוא מוכן לאפשר גם לחברות סלולריות פלסטיניות לעלות על התרנים שיוקמו, העיקר שיוקמו.
נדגיש כי לאחר שיסתיימו הסוגיות המשפטיות יהיה צורך למצוא את הדרך כיצד להשתמש בכסף בצורה הכי מקצועית ויעילה לטובת שיפור הקליטה הסלולרית, והאם זה יהיה באמצעות חברות חיצוניות, או באמצעות המפעילים עצמם וכו'.
















