"התחושה שלנו וגם של המשווקים, שהפעם מדובר בהשקה חריגה. בשנים האחרונות וצריך להגיד את זה ביושר, סמסונג ואפל לא הביאו מהפיכות במכשירים. שיפרו את המצלמה, שיפרו את הסוללה, זה היה יותר אבולוציה. ב – S24 אנחנו מדברים על רבולוציה", כך אומר אלי לביא מנכ"ל סאני יבואנית מוצרי הסלולר של סמסונג בפודקאסט "עושים תקשורת בזמן אוויר".
לדברי לביא סמסונג הציגה הפעם שינוי שהוא יהיה הסמן הימני של התעשייה ואין לו ספק שכולם יילכו אחריה. "היכולת לאגד יכולות AI ולהנגיש אותם כמו שעשתה החברה במכשיר ה – S24 משרטטים קו חדש עבור כל התעשייה" אמר.
לביא אמר גם שהוא צופה שבשנה הבאה סמסונג תחזור להוביל את השוק אחרי שבשנה החולפת היא איבדה את הבכורה לאייפון, ודיבר גם עם החלום שלו לשווק תפיסה חדשה עבור עולם הבית החכם. לשמיעה: https://open.spotify.com/episode/5B59Yupln1QI16pHAjrDwy?si=212334050d4d4c1a
















