הוט מצטרפת לרשימת חברות התקשורת שחתמו הסכמים עם יצרניות חשמל לשיווק חשמל ללקוחותיה. הוט וקבוצת דליה אנרגיות, יצרנית ומספקת החשמל הפרטי מהגדולות בישראל, המנוהלת על ידי עובד דבי, הודיעו היום כי חתמו על הסכם התקשרות לאספקת חשמל. ההסכם שנחתם למשך תקופה של עד 10 שנים ועתיד לספק חשמל בהיקפים משמעותיים ל-HOT energy, זרוע אספקת החשמל של החברה. סלקום, פרטנר ובזק כבר הודיעו כי חתמו על הסכמים למכירת חשמל בשבועות האחרונים.
הכניסה של החברות לתחום החשמל קשורה לעובדה שיש להן את הנגישות למיליוני לקוחות ויש להן את מערכות הבילינג לחיוב הלקוחות, וזו הסיבה שחברות החשמל הפרטי משתפות פעולה עם חברות התקשורת. המהלך נעשה כחלק מרפורמה במשק החשמל. עבור חברות התקשורת מדובר בעוד מקור הכנסה שיאפשר להם נקודת אחיזה נוספת אצל הלקוחות על ידי זה שימכרו לו מוצר נוסף, חשמל, בהנחה במסגרת חבילת שירותי התקשורת שהוא קונה.
















