צביקה שיינפלד, המשנה למנכ"לית הוט, מסיים את כהונתו בחברה אחרי שנתיים ותפקידו יפוצל במסגרת שינוי מבני שמבצעת החברה ואשר יכלול קיצוץ בכוח האדם במטה החברה. החברה הודיעה לפני שעה קלה לעובדים על כך ששיינפלד שהיה אחראי על השיווק, השירות, המכירות, האסטרטגיה והפיתוח העסקי של החברה הודיע כי יסיים את תפקידו בחודש מאי הקרוב. פעילות השיווק תעבור לאורי גל, סמנכ"ל התוכן, וכסמנכ"ל לקוחות מונה רועי שגיא שמגיע מחברת כרטיסי האשראי MAX.
נציין כי תחום המכירות של הקבוצה כבר עבר לפני מספר חודשים לאחריותו של אילן ברוק, מנכ"ל הוט מובייל, שמטפל כעת במכירות של כל קבוצת הוט.
שיינפלד הוא מוותיקי שוק התקשורת ועבר שורה ארוכה של תפקידים, כאשר בתפקידו האחרון לפני שהגיע להוט שימש כסמנכ"ל החטיבה הקמעונאית והפרטית בפרטנר וכסמנכ״ל שיווק בחברה, ובתפקידי ניהול בכירים במשק.
אורי גל משמש בשנה האחרונה כסמנכ״ל התוכן של הקבוצה וגם הוא מגיע מפרטנר ומתפקידים בכירים בשוק התקשורת. בתפקידו האחרון שימש גל כסמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת פרטנר, ובעבר כיהן כסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת יס וכמנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט.
רועי שגיא שייכנס לנהל את פעילות שירות הלקוחות (תפקיד שמוגדר בהוט כסמנכ״ל חווית לקוח) מגיע כאמור מחברת האשראי MAX שבה שירת כסמנכ"ל השירות והמכירות.
המהלך ילווה בקיצוץ בכוח האדם שמגיע ביחד עם המהלך.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ״לית קבוצת HOT: ״אני מודה לצביקה על תקופתו בקבוצה, אני רוצה להביע את הערכתי הגדולה על תרומתו המשמעותית לחברה ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך הדרך. המבנה החדש יאפשר לקבוצת HOT לשלב שתי ליבות פעילות מרכזיות בחברה ובכך למקד את הצעת הערך שלנו ללקוחותינו ולהתאים את הקבוצה לתנאי השוק החדשים. אני מאחלת לאורי הצלחה בתפקיד ומברכת את רועי שגיא על הצטרפותו לקבוצת HOT, הניסיון הרב שהוא מביא עימו מהווה תוספת משמעותית לחברה”.
צביקה שיינפלד מסר: "אני מודה לקבוצת HOT, להנהלה, לעובדים ולמנכ"לית, טל גרנות-גולדשטיין, על האמון במשך תקופת כהונתי ואני שמח וגאה שבתום המסע המשותף, חברת HOT ממשיכה להוביל את שוק התקשורת בישראל. כעת הגיעה העת לצאת לדרך חדשה עליה אעדכן בעתיד הקרוב".
















