איש העסקים חזי בצלאל לא מוותר על שוק הסלולר, והוא חוזר לשוק כמפעיל סלולרי וירטואלי (MVNO) באמצעות חברת 018 אקספון שבבעלותו. לפי מקורות בשוק החברה סגרה הסכם עם הוט מובייל, וכעת היא תרכוש ממנה דקות שיחה בדרך להפוך למפעיל סלולרי נוסף בשוק המקומי הרווי.
נזכיר כי בצלאל מחזיק ב-30% ממניות חברת Wecom, שהייתה בעבר בבעלותו המלאה תחת השם WE4G, אך נמכרה לקרן כלירמארק וליריב לרנר. כיום, Wecom היא שחקנית פעילה בשוק לכל דבר ועניין.
מבלי להיכנס לפרטי ההיסטוריה של בצלאל, נציין כי הוא חווה שורה של אתגרים סביב השוק הסלולרי. בפעם האחרונה, הוא ויתר על הפעילות הסלולרית לאחר ש-Wecom נקלעה לקשיים ופוצצה את הסכם שיתוף הרשתות שהיה לה עם סלקום. באוקטובר 2021, בית המשפט אישר הסדר חוב שבסופו של דבר הותיר את בצלאל עם אקספון 018, ספקית שירותי אינטרנט (ISP), ועם 30% מהפעילות הסלולרית של Wecom.
018 אקספון צפויה להשיק בקרוב באופן רשמי את פעילותה. אמש, הפיץ משרד התקשורת הודעה למפעילים המבטלת את זיהויה של 018 אקספון כמפעילה בינלאומית. החברה תקבל רישיון חדש וחלופי, המזהה אותה כמפעילה סלולרית, וזאת לטובת ניידות מספרים.

















חחח חזרו שוב
חחח שוב חוזרים לשוק
חחח עוד בדיחה היו בשוק כבר
חזי מספר 1
חחח חזי מספר 1…
חברה מקצועית ואמינה מאוד בשרות
ממש אוהבת אותם
בתור לקוח מאוד מרוצה שירות מספר 1
וואלה אחלה שרות
אקספון מספר 1 בשירות מחירים פצצה
הפעם אאמץ את המשפט שאומר, אם אין לך משהו טוב להגיד אז אל תגיד
מחירים פצצה
שוב חזי חוזר???
חזי שוב חוזר !!???
חזי פתח שוב את הסלולר
בהצלחה
וואו עכשיו גם הוא יעמיס על רשת משותפת של הוט ופרטנר, לא מספיק 4 מלנ לקוחות קצה על רשת שגם כך לא משהו