כפי שנחשף בזמן אוויר, https://zmanavir.co.il/cellular/23796/ איש העסקים חזי בצלאל חוזר לשוק הסלולר ונכנס מחדש דרך חברת אקספון שבבעלותו. החברה עולה היום בקמפיין ראשון ומשיקה את פעילותה תוך כדי ניסיון לייצר בידול מסוים מיתר המפעילים בשוק דרך חבילות משולבות גלישה נצברת בחו"ל.
החברה תשיק את החבילה הבסיסית שלה במחיר של 29.90 על דור 4 בלבד, ולקוחות שירצו דור 5 ישלמו תוספת של 5 שקלים. החברה תפעל כמפעיל וירטואלי על גבי רשת הוט מובייל.
בהודעה שמסרה החברה היא מציינת כי היא משיקה קונספט שנקרא צוברים בארץ וגולשים בחינם בחו"ל, עם 500 גיגה גלישה לחודש, 3,000 הודעות ו – 3,000 דקות, ו – 1 גיגה בחו"ל בחודש עם חיבור באמצעות סים או סים אלקטרוני eSIM. במסגרת החבילה הלקוחות יכולים לצבור עד 12 גיגה, תוך שנה, ולהמשיך לצבור כל עוד שהם מנויים לחבילה. החברה השיקה במקביל גם אתר חדש.
ניסים גז מנכ"ל החברה אמר: "אקספון מובילה מהפכה צרכנית בשוק הסלולר הישראלי עם חבילה חודשית מהפכנית הכוללת גלישה בחו"ל במחיר החבילה, וגם הטבה שמאפשרת לצבור נפח גלישה שלא נוצל ללא עלות נוספת. אנו מזהים הזדמנות אסטרטגית להיכנס לשוק בתקופה של יוקר מחייה גואה ולהציע פתרונות חדשניים לצרכנים בשימוש בארץ וגם בחו"ל במחירים שוברי שוק. בזמן שחברות אחרות מציעות חבילות במאות שקלים בחו"ל, עם נפחי גלישה גדולים בחו"ל שהלקוח לא צריך, אנו נציע חבילות במחירים שוברי שוק ובנפח שהלקוח יבחר".
"האסטרטגיה שלנו היא לשמר לקוחות לטווח הארוך ואנו מתכוונים לתת להם שירות אמין ויעיל אנו מתכוונים לתת ללקוח את החבילה המותאמת לו מבלי לחייב אותו בעלויות נוספות גבוהות על חבילות גלישה בחו"ל ומבלי לדרוש סכומים מופרזים בגין תוספת G5".
"בנוסף אנו נילחם בפרקטיקה של מבצעים שיווקים של מחיר זול בהתחלה והקפצתו לאחר 3 חודשים. גם בשירות G5 הממותג כשירות פרימיום עם תוספת מחיר משמעותית – אצלנו בכל החבילות יהיה ניתן לשדרג ל G5 בתוספת של מספר שקלים בלבד".
נזכיר שחזי בצלאל הבעלים של החברה ניסה מספר פעמים להיכנס לשוק הסלולר ובסוף החליט להיכנס דרך החברה שבבעלותו בצורה ישירה וללא שותפים. בצלאל הוא שותף בחברת WECOM שהייתה בעבר בשליטתו של בצלאל ועברה לשליטתו של איש העסקים יריב לרנר וקבוצת משקיעים אחרי שנקלעה לקשיים בתקופתו של בצלאל והגיעה להסדר חוב בחסות בית המשפט.

















כל תחרות מבורכת למרות שבתקופה כזו קשה לחדור לשוק. בהצלחה