סכסוך העבודה ב – yes מחריף היום ועולה מדרגה כשיו"ר וועד העובדים, אלי כהן, מורה על השבתה של המרכז הלוגיסטי של החברה. החל מהשבוע הבא צפויים עיצומים מתמשכים במערכים נוספים בחברה, זאת לצד החרפת העיצומים בחברת האם – בזק.

מימין איציק בסלו יו"ר ועד עובדי בזק ואלי כהן יו"ר ועד עובדי yes
בתוך כך נודע כי בכנס עובדי IT שנערך בשבוע שעבר נאם מנכ"ל החברה, אילן סיגל, וניסה להרגיע את העובדים ולהפיג את חששותיהם. סיגל אמר כי אין להם סיבה לחשוש מביטול ההפרדה המבנית מכיוון שהאירוע לא צפוי להתרחש בקרוב. הדברים של סיגל לא ממש שכנעו את העובדים, שכאמור החליטו על החרפת העיצומים כנגד הכוונה לפעול לביטול ההפרדה המבנית בקבוצה.
















