צוקי הרוש יחליף את יוחאי בניטה כסמנכ"ל כספים פלאפון ו-yes. כזכור בניטה עבר לתפקיד סמנכ"ל הכספים של בזק. צוקי, נשוי ואב לארבעה, מתגורר בתל אביב, רואה חשבון ועורך דין בהשכלתו, בעל ניסיון של כ- 20 שנה כסמנכ"ל כספים במגוון חברות ותעשיות מובילות במשק. הוא החל את דרכו בפלאפון שימש לאחר מכן כסמנכ"ל כספים בבזק אונליין, מפעלים פטרוכימיים לישראל- בז"ן ובחברת הפארמה הגלובאלית 'דקסל', בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת טופ-גאם. במהלך השנים יזם והוביל חברות במגוון תהליכים פיננסים בשוק הישראלי והבינלאומי והוביל מיזוגים והנפקות של חברות בבורסה. הוא יחל בתהליך חפיפה מסודר במהלך הימים הקרובים וייכנס רשמית לתפקיד בתחילת אפריל.
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes: "אני מברך את צוקי על כניסתו לאחד התפקיד המרתקים והמאתגרים במשק הישראלי. אני בטוח שניסיונו ויכולותיו יתרמו רבות להמשך צמיחתן והובלתן של פלאפון ו-yes בשוק התקשורת הישראלי. אני מודה ליוחאי על העבודה המשותפת והפורייה ועל תרומתו המקצועית להצלחתן של החברות באחת התקופות המורכבות ביותר".
צוקי הרוש: "אני מודה על האמון וגאה להצטרף לחברות המובילות והחדשניות ביותר בשוק התקשורת הישראלי. יחד עם הנהלת החברה ועובדיה, נפעל להוביל מהלכים חדשניים ופורצי דרך, שיחזקו את מעמד החברות ויבטיחו את המשך הצלחתן בעולם בו התקשורת היא כוח מרכזי ומשפיע בחיינו".
















