מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת חשמל, אומר כי חח"י נחושה לקדם את מיזם הדור החמישי בסלולר, שהחברה מתכוונת להיכנס אליו, ונמצאת במגעים עם גורמים שונים בשוק שמתעניינים במיזם כלקוחות או כשותפים בפרויקט. הוא ציין כי הניסוי שהחברה מנסה לקדם עם חברות הסלולר יתקיים אחרי שמשרד התקשורת יפרסם את מתווה המדיניות החדש בנושא.
פרוייקט הסלולר של חח"י מטרתו שימוש בנכסי החברה במרכזי ערים לצורך הקמת אתרים סלולריים זעירים לטובת הדור החמישי.
שפיגלר אמר כי הוא אינו מוכן לוותר על הפרויקט למרות כל הקשיים והעיכובים והוא מאמין שבסוף הוא יקום כי רק לחח"י יש את הפלטפורמה התשתיתית המתאימה במרכזי הערים הצפופות לטובת הקמה של אתרים סלולריים קטנים ברשת החלוקה. הוא מאמין שמשרד האנרגיה יתמוך בפרויקט, כמו גם חברות הסלולר, בכפוף לתאום והסכמות עם וועדי העובדים שלהן. מתוך היכרות עם המערכות הרגולטוריות הוא לא יתפלא אם אגף התקציבים במשרד האוצר יתנגד, כחלק ממשנתו לסרב למה שלא בא מבית היוצר שלהם. והוא מקווה שהם יגיעו לעמק השווה בסופו של דבר כי מדובר בפרויקט בעל חשיבות לאומית משמעותית, שהמשק והתושבים יצאו נשכרים ממנו.
שפיגלר אמר עוד שחח"י מתכוונת להישאר שותפה ב IBC ולשתף פעולה עם הבעלים החדשים, והוא רואה חשיבות גדולה בפעילות אלו בתחום הסיבים האופטיים ובתחום דור החמישי כנדבך משמעותי להרחבת את פעילותה.
















