סלקום ממנה את מני דנה לסמנכ"ל השיווק של גולן טלקום
יחליף את ענת גרינברג, שסיימה כארבע שנים בתפקיד. דנה פועל בקבוצת סלקום יותר מ-18 שנה והוביל מהלכים שיווקיים בחברה
קבוצת סלקום הודיעה היום על מינויו של מני דנה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של גולן טלקום.
דנה יחליף את ענת גרינברג, שביקשה לסיים את תפקידה לאחר כארבע שנים שבהן ניהלה את תחום השיווק בגולן טלקום. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פעילות השיווק, הצמיחה והאסטרטגיה של המותג בשוק הסלולר.
דנה, בן 47, מועסק בקבוצת סלקום יותר מ-18 שנה ומילא לאורך השנים שורה של תפקידים בתחומי השירות, המכירות והשיווק. בין היתר היה מעורב בקמפיינים ומהלכים שיווקיים של החברה, בהם מהלך "30 שנה לסלקום".
מנכ"ל סלקום, אלי אדדי, מסר כי דנה מביא עמו היכרות עמוקה עם השוק ועם פעילות החברה, והודה לגרינברג על תרומתה לגולן טלקום בשנים האחרונות.
















