מיזם הטלוויזיה החדש Freetv מבית קשת ו – RGE החל בניסוי עובדים ובני משפחה, וזאת לקראת עלייתו לאוויר בשבועות הקרובים. מדובר בעשרות נסיינים בשלב הזה שקבלו נגישות לאפליקציה, ובהמשך ייתכן והניסוי יתרחב לנסיינים נוספים כחלק מההרצה שלו.
שר התקשורת שלמה קרעי אירח את ראשי המיזם לאחרונה לפגישת היכרות ועדכון אצלו במשרד, וגורמים במשרד ציינו כי השר התרשם מהפוטנציאל התחרותי שיש למיזם ומעושר התכנים שהוא כולל ביחס למחיר שיושק.
השירות החדש כולל עשרות ערוצים וכפי שהתרשמו במשרד מדובר בפרויקט שצפוי לחולל שינוי בשוק ולהעמיד חלופה מלאה להוט ויס ובמחירים הרבה יותר זולים.
Freetv הוא מיזם שקם על רקע השינויים בשוק הטלוויזיה בעולם ובישראל, והוא מושפע מהתחזקות שחקני התוכן הבינלאומיים כגון נטפליקס ודיסני פלוס שנכנסו לישראל בעוצמה רבה, וכך שאבו זמן מסך יקר מהמתחרות המקומיות.
Freetv מנסה להתמודד עם התופעה כך שבמקום להתחרות בכניסת החברות הבינלאומיות היא מעודדת את הצרכן לבסס את שירות הטלוויזיה המקומי שלו עליה, ולצד זאת לקחת את התוכן הבינלאומי כתוספת.
חשוב להדגיש שהנוכחות של RGE במיזם תאפשר בחבילה הכוללת צפייה בשידורי ספורט ללא תוספת תשלום. כלומר במחיר של כמה עשרות שקלים בודדים (הערכות מדברות על אזור ה – 40 שקל לחודש) המשתמשים יוכלו לקבל את כל ערוצי ספורט 5.
נוסיף כי בחודשים האחרונים מתקיימות שיחות בין חברות הטלוויזיה לגבי שיתופי פעולה כאלה ואחרים, כאשר האופציה שנבחנת היא בין היתר להשתמש ב – Freetv כחלופה עבור סלקום ופרטנר. כמו כן לאחרונה עלו גם הצעות לשיתוף פעולה בין חברות הטלוויזיה הוותיקות הוט ויס, שהציעו לפרטנר וסלקום לקחת אותם כחלופה לשירות הקיים שלהם.
















