אחד מהשירותים הפחות מוכרים שבזק מספקת הוא שירות הפצת שידורי רדיו. באופן טבעי הלקוח העיקרי של בזק הינו רשות השידור אבל גם תחנות רדיו אזוריות עושות שימוש בשירותי הפצת השידורים של בזק. בעוד שלצורך הפצת שירותי FM נדרשים משדרים קטנים, עם עוצמת שידור נמוכה יחסית המותקנים על תרנים דומים לאנטנות הסלולריות, הפצת שירותי AM דורשת משדרי ענק עם אנטנות עצומות, כשהשידורים יכולים להיקלט בכל רחבי המזרח התיכון (ואכן במשך שנים רבות שודרו שידורי רדיו בפרסית שיעדן היה תושבי איראן). לצרוך הפצת שירותי ה – AM קיבלה בזק בהשאלה מהמדינה שטח עצום של כ – 1500 דונם באזור יבנה. כל מי שנוסע בכביש 42 הסמוך לאתר העצום יכול היה לראות את האנטנות העצומות המפוזרות בשטח. שטח המתקן יחד עם שטחים נוספים הועברו לבזק בהשאלה ע"י רשות מקרקעי ישראל, בהסכם מורכב שעשתה בזק עם המנהל סמוך להפרטה, והכל מפורט בתשקיף שפירסמה החברה עם הפרטתה. ע"פ התשקיף 4 אתרים ובהם אתר יבנה יוחזרו למדינה עד 2010, וזו תעמיד לבזק שטח חלופי לצורך המשך אספקת השירותים וזאת ללא תשלום לתקופה של 49 שנה או עד שהחברה תחדל מלספק שירותים מהשטח. בפועל המתקן ביבנה לא הוחזר ב – 2010 מכיוון שהמנהל לא איתר שטח חלופי להפצת השידורים, ובזק המשיכה להחזיק במתקן.
בחודש נובמבר 2011, ללא התרעה מוקדמת, החליטה רשות השידור להפסיק את שידורי ה – AM שלה, ולמעשה מאותה עת מתקני בשידור ביבנה הפסיקו לחלוטין לשדר. עובדים שעסקו בתחום השידורים בבזק באותה עת מספרים שהפסקת השידורים ע"י רשות השידור תפסה את בזק בהפתעה שכן התחום הניב לבזק הכנסות גבוהות, ובעקבות הפסקת הפעילות הופרשו עובדים רבים מהתחום לפנסיה.
למעשה ע"פ ההסכם עם המדינה בזק אמורה הייתה להשיב את הקרקע לבעליה – מנהל מקרקעי ישראל, מייד עם הפסקת השימוש בשטח לטובת שידורים עוד ב – 2011. אבל מסתבר שלבזק היו תכניות אחרות, ולמעשה עד היום, כך אומרים במנהל, בזק לא טרחה לעדכן את רמ"י כי היא אינה עושה כל שימוש בשטח, ודאי לא השימוש למטרתו הוא הוקצה לה. כך למעלה מ – 12 שנה, שוכב שטח עצום במרכז הארץ בשווי של מיליארדי שקלים ללא כל שימוש.
בבזק סירבו להתייחס לידיעה, ברמ"י נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה.

















