זעזוע ב – wecom: מנכ"ל החברה אסף עופר הודיע אמש על התפטרותו מהתפקיד. מי שיחליף אותו לעת עתה הוא היו"ר יריב לרנר, מבעלי השליטה בחברה. ככל הנראה אין כוונה למנות כרגע מנכ"ל במקומו.
עופר עוזב על רקע תקופה מורכבת מאד שהחברה חווה למעשה מהרגע הראשון שעלתה לאוויר. החברה עלתה כהבטחה גדולה אך האסטרטגיה השיווקית שלה אינה מביאה מספיק לקוחות. בניודים בסלולר ניתן לראות באופן די ברור שהחברה לא מצליחה לנגוס בנתח השוק של מתחרותיה למרות המהלך השיווקי המעניין שאותו היא מובילה של תשלום קבוע לשיחות וגלישה בארץ ובחו"ל ב – 49 שקל לחודש.
החברה נמצאת בתהליך אסדרה ארוך מול משרד התקשורת ותשלום דמי הרישיון שלה שלא שולמו בסך 45 מיליון שקל. הנושא נמצא לקראת פתרון והתשלום יהיה ככל הנראה דרך סלקום שעימה יש לה הסכם שיתוף רשתות, אבל אי התשלום יצר משבר חמור בין החברה למשרד והיא אף נקנסה בשל כך.
גם המחלוקת מול אפל שמעכבת את פתיחת השימוש בדור החמישי ללקוחות החברה, גרמה לבעיות רבות בתחילת הדרך, ובשבועות הקרובים הנושא צפוי לבוא על פתרונו. כל אלו ועוד גרמו לעופר להחליט לעזוב.
עופר היה בעבר משנה למנכ"ל פלאפון, ומנכ"ל הוט מובייל.
















