הפתעות חודש יוני בניידות המספרים בסלולר. הוט מובייל שיצאה במבצע אגרסיבי במיוחד עם 25 שקלים לחודש עם 150 גיגה, מסיימת את החודש עם 1,600 ניודים. ככל הנראה הוט מובייל צפתה נטישה ולכן יצאה במבצע על מנת להימנע מניוד שלילי.
מבין שלוש החברות הגדולות הנוספות פרטנר מאבדת ביוני 3,700 מנויים, פלאפון אבדה 1300 מנויים, וסלקום עם פלוס 1,600.
יוני היה קצת שונה בגלל המספרים של החברות הקטנות שהצליחות להשיג מספרים יפים יחסית. רמי לוי צירף 2,400 מספרים חדשים, ו – 019 מובייל צירפה מספר דומה. אצל רמי לוי מדובר במבצעים שמופנים בעיקר למגזר החרדי שם הוא מציע חבילות של שיחות בלבד, מה שחלק מהאוכלוסייה החרדית מחפשת. גולן טלקום רשמה מינוס 2,000 מנויים.
חברת wecom שבימים אלה היא מסיימת שנה להשקתה מחדש, נראה שויתרה על התחרות בשוק והיא גם החודש מסיימת עם מינוס 900 ניודים.
















