פרטנר הודיעה היום על השלמת המעבר לליבת רשת חדשה 5G Standalone של אריקסון. כלל לקוחות החברה עברו לליבה החדשה ופרטנר מדווחת על שיפור משמעותי של כ-15% ביציבות ורציפות השיחות המתקיימות על גבי הרשת ועל ירידה בפניות למוקדי התמיכה.
לדברי פרטנר כלל הלקוחות זוכים ליהנות מיתרונות הרשת החדשה: יציבות, אבטחה והצפנה, רציפות, איכות גבוהה של שיחות קול ו-וידאו וקיבולת גבוהה. לקוחות המנויים לחבילות דור 5, נהנים בנוסף ממהירות גלישה גבוהה יותר וחווית שירות טובה יותר בעת עומסים.
פרטנר השיקה את הרשת המתקדמת לפני כשנה בשיתוף פעולה עם חברת אריקסון העולמית, בהשקעה של עשרות מיליונים. החברה החלה לשדרג את לקוחותיה באופן מדורג ואוטומטי וללא עלות נוספת ולאחרונה השלימה את המהלך.
הטכנולוגיה מביאה עימה שתי תכונות מרכזיות: 'פרוסות הרשת' (Network Slicing), המאפשרת תיעדוף והקצאה בלעדית של נתח מהרשת לטובת לקוח או שירות ייעודי, תוך מענה גמיש לצרכיו הספציפיים; ו'שיהוי נמוך' (Low Latency), המאפשרת זמני תגובה קצרים יותר, תכונה קריטית בכל הקשור לחוויית Gaming, ניהול ושליטה מרחוק בזמן אמת (רפואה, חמ"לים) וכן למגמות IoT ואוטומציה תעשייתית (רובוטים בתעשייה, מרלו"גים אוטומטיים, מכוניות אוטונומיות ועוד). בכך, צפויה הרשת המשודרגת לספק הזדמנויות חדשות עבור תעשיות, ארגונים ועסקים.
יגאל גלעדי, סמנכ"ל הנדסה בפרטנר: "לקוחות הסלולר של פרטנר נכנסים היום לעידן חדש, מתקדם ומאובטח יותר. הרשת החדשה מספקת ללקוחות חוויית שירות הרבה יותר איכותית, שבאה לידי ביטוי בירידה בפניות למוקדי התמיכה ובעלייה בשביעות רצון הלקוחות".

















אני לא רואה שום שינוי גם לא במהירות הגלישה ועדיין הגלישה מתבצעת על רשת NR NSA ולא 5G. SA
חוץ מזה פרטנר צריכה לשפר את הקליטה שלה כי יש להם הרבה מקומות שהם בלי קליטה