מגמת הגידול במספר הטסים מחודש נובמבר האחרון מחזירה את האופטימיות לחברות הסלולריות שהרבעון הראשון של השנה ייפגע פחות בהכנסות משירותי נדידה. בנובמבר מספר הטסים עמד על 382 אלף (הלוך חזור), בדצמבר המספר עלה ל – 524 אלף, ומתחילת חודש ינואר מספר הטסים עומד על 356 אלף, כך שסביר להניח שהחודש יסתיים עם גידול קל במספר הטסים לעומת החודש הקודם. בנוסף, גם חברות הלואו קוסט החלו לחזור לטוס לישראל, כך שבחברות אופטימיים שהרבעון הראשון של 2024 לא אבוד.
נקודה חשובה נוספת היא שהטסים שמתחילים להגיע החודש הם כבר לא מכרים ובני משפחות אלא מתחילים לראות יותר תיירים – שזו תנועה שמייצרת יותר הכנסות למפעילים המקומיים.
כפי שכבר ציינו בעבר, התנועה משירותי נדידה בינלאומיים מאופיינת ברווחיות מאוד גבוהה לחברות הסלולריות, ומכאן החשיבות של הסעיף במאזנים. התחרות בתחום הנדידה מגיעה מכיוון ה – Esim שבו משתמשים בעיקר צעירים, והוא נוגס בהכנסות המסורתיות מנדידה בינלאומית, עדיין הכנסות אלה מאד חשובות למפעילים.
















