מתקרב המועד שבו סלקום תידרש להחליט האם היא מותירה את גולן טלקום כחברה עצמאית או שתמזג אותה לגמרי. בחודש אוגוסט השנה אמור להסתיים התנאי שהציב משרד התקשורת ובו קבע שבמסגרת המיזוג בין סלקום לגולן טלקום, חויבו הצדדים להשאיר את גולן טלקום כחברה עצמאית הפועלת כ – MVNO לתקופה של 3 שנים.
על פי הערכות גולן טלקום תישאר כחברה עצמאית במתכונתה היום מאחר ובסלקום מרוצים מהתוצאות שהיא עושה והתרומה שלה לקבוצה.
גולן טלקום המשיכה את המומנט החיובי שלה בשנת הכספים החולפת 2022 ולמרות שסלקום אינה מפרסמת את תוצאותיה, החברה מייצרת כמחצית תזרים המזומנים של סלקום שעומד על כ – 250 מיליון שקל עם כ – 900 אלף מנויים בלבד. הסיבה לתזרים הגבוה היא שגולן טלקום אינה משקיעה ברשת אלא נשענת על הרשת של סלקום באופן מלא, ובמקביל היא חברה שהייתה ונשארה מאוד רזה ויעילה. גם המותג גולן, למרות שהחברה הפסיקה להיות החברה הזולה בשוק, ממשיך להיתפס מותג מוזל ומכל הבחינות הללו הערכה בסלקום היא שהמותג ימשיך לפעול כרגיל.
















