שר התקשורת שלמה קרעי לא מתכוון לעצור בדואר ישראל בכל הקשור למינויים הנתונים בתחום סמכותו, ולדברי מקורות במשרד התקשורת על הכוונת שלו נמצא מינוי חדש ליו"ר ברית המועצות וזאת לאחר שישלים את המהלך של איחוד בין מועצת הרשות השנייה ומועצת הכבלים.
כרגע משמש כיו"ר מועצת הרשות השנייה עדן ברטל שמונה בתקופתו של יועז הנדל בינואר 2022. גם יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניר שוויקי מונה על ידי יועז הנדל ביוני 2021.
הערכות במשרד התקשורת הן שהמינויים הצפויים בתחום השידורים הן חלק מהתוכנית שלו לביצוע שינויים בתחום השידורים.
















