טלי גורן מסיימת את תפקידה כסמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת ותקים חברת אימפקט במסגרתה, תפתח עבור קשת את תחום ההשקעות החברתיות וה-ESG. גורן, תסיים את תפקידה לטובת הקמת חברת אימפקט בבעלותה, החל מה 1 ביוני.
הפעילות עבור קשת, כמו עבור לקוחות נוספים, תתמקד באחריות חברתית תאגידית, בכלל זה שותפויות כלכליות ותכניות במותגי תכן דרך ערכים חברתיים וקידום מטרות אימפקט של גופים חיצוניים.
בעשור האחרון ניהלה גורן בקשת מהלכים רגולטוריים מורכבים, בהם שינויי חקיקה, מעבר מזיכיונות לרישיונות, מעבר מערוץ 22 לרישיון לשידור בערוץ 12, מיזוג חברת החדשות וקשת, וזאת לצד ניהול האסטרטגיה התקשורתית של הקבוצה.
















