חברת נורקום החלה לחבר את הערים אום אל פאחם ורהט בסיבים אטופטיים. החברה תחבר את כל יישובי כביש 65 שבהם זכתה במסגרת מכרז התמרוץ. מדובר על שתי הערים הגדולות ביותר בחברה הערבית. במהלך החודשים הקרובים הפעילות תתרחב לשאר היישובים בהם זכתה החברה. נורקום הקימה ליבה בשני אתרים לשרידות מלאה באמצעות גילת טלקום כאינטגרטור. החברה תספק שירות בקצבים של עד 2.5 גיגהביט לשניה בשלב הראשון ותרחיב את היצע השירותים למהירויות של עד 10 גיגהביט לשניה סימטרי בתוך מספר חודשים.
אזורי הפריסה של החברה נמצאים מהישובים הדרוזיים בחרמון, דרך עמק החולה, איזור כרמיאל וצפונית לה, עוטף נצרת, היישובים הבדואים בעמקים, כביש 65, העיר רהט, יישובי הפזורה הבדואית בדרום ומספר אזורי תעשיה.

















נורקום חברה מדהימה עם בעלים לא פחות מדהימים שי דבידור !! כל הכבוד !!!