לקראת החתימה על ההסכם המשפטי הסופי בין בזק לוועד העובדים, המסדיר את יחסי העבודה בחברה על רקע האפשרות שבזק תישאר ללא בעל שליטה, גובר המתח הפנימי בחברה, ונדמה שרמת האמון של העובדים בהנהלה נמצאת במגמת ירידה.
סרצ'לייט, בעלת השליטה בבזק ממתינה כרגע לאישור שיאפשר את צמצום גרעין השליטה ויאפשר להם למכור מניות בזק. לפני שנה החלה בהערכות למכירה, ועם קבלת האישור בכוונתם להתחיל למכור מניות בזק לגופים מוסדיים בארץ או למכור את גרעין השליטה, או גם וגם – מכירה של חלק ממניות בזק בשוק ומכירה של גרעין שליטה מצומצם יותר.
עובדי החברה העבירו בימים האחרונים מסרים להנהלת בזק ואמרו שעד שאין בעלות חדשה על בזק, או באמצעות גופים מוסדיים או באמצעות רוכש גרעין שליטה, ארגון העובדים לא יאפשר שום פעילות בנושא ביטול ההפרדה המבנית. ביטול ההפרדה המבנית זה מהלך מהותי ביותר שתהיה לו השפעה רחבה על העובדים בקבוצה. מהלך אסטרטגי כזה מחייב שהגופים שלהם תהיה השליטה בבזק יראו את טובת החברה לטווח ארוך ולא בעל השליטה הנוכחי שעסוק כולו במכירה, וכן מחייב אמון מלא אל מול הנהלת החברה ויו"ר הדירקטוריון, שניהם לא קיימים כרגע.
העובדים הודיעו שהתקדמות בהפרדה המבנית תהיה רק אחרי שוועד העובדים ישב עם הגופים המוסדיים או הגופים האחרים שירכשו את מניות השליטה ויבין את תכנויותיהם לעתידה של בזק.
עוד הדגישו העובדים שקיים תאום מלא בין ועד העובדים בבזק לועד העובדים ביס, ובעניין ביטול ההפרדה המבנית והם פועלים כגוף אחד.
איציק בסלו, יו"ר ועד העובדים בבזק אמר "אנחנו מציעים לכל גוף שרוצה לרכוש את השליטה בבזק, בין אם זה מספר גופים מוסדיים ובין אם זה גוף אחד שירכוש את השליטה, לדבר איתנו. גופים שלא יעבדו בתיאום מולנו עלולים למצוא את עצמם בסכסוך עבודה קשה כשבסופו של דבר הם יגלו שקנו רק ברזלים. אנחנו מעוניינים שהגופים המוסדיים או רוכשים אחרים של גרעין השליטה יהיו מעורבים בניהול החברה באופן אקטיבי תוך שהם פועלים לטובת החברה לטווח ארוך. לא יהיה שלטון מנהלים בבזק בשום מצב. בזק לא תהיה טבע או שופרסל".

















ההוא בתמונה נראה כאילו דחפו לו כבל 288 סיב
מצאו את מי להרגיז..בסלו יפרק אותם בלי למצמץ