אלי כהן יו"ר ועד עובדי yes, אומר בשיחה עם zmanavir שהוא מתואם עם יו"ר ועד עובדי בזק איציק בסלו באופן מלא, ושני הוועדים לא יאפשרו את ביטול ההפרדה המבנית בקבוצת בזק ללא תיאום מוקדם על כל שינוי מבני בקבוצה. הדברים של כהן מצטרפים לדברים שאמר בסלו לאחרונה לאחר שפרץ בינו ובין הנהלת בזק משבר אמון על רקע קשיים שהתגלו בישורת האחרונה של המו"מ להסכם קיבוצי מעודכן בנושא הוויתור על גרעין השליטה בקבוצה.
נזכיר שוועד יס עובד תחת ההסתדרות הלאומית וועד בזק תחת ההסתדרות הכללית. יחד עם זאת כהן אומר שברגע שהמטרה היא לשמור על זכויות העובדים זה לא משנה דבר, והוועדים מתואמים ביניהם על מלא.
כפי שפרסמנו בעבר, גם ב – yes וגם בפלאפון ובבזק בינלאומי, מתכוונים העובדים לדרוש את אותם התנאים שהשיגו העובדים בבזק מפני שסוגיית השליטה העתידית בחברה הוא אירוע שיש לו השלכות כבדות גם עליהם. כרגע על הוועדים מיושרים אחרי הוועד של בזק ונותנים לו להשלים את המו"מ ולהשיג את ההסכם שלו, ולאחר מכן כולם יפעלו וידרשו את אותם התנאים. בהקשר הזה נציין שהנהלת הקבוצה מודעת לכך וכבר העבירה מסרים שהיא תהיה מוכנה לדון עימם.
ההפרדה המבנית בבזק הוא אירוע מתגלגל משך שנים ארוכות. בעלי השליטה בחברה, בעבר ובהווה ניסו כל הזמן לפעול לביטול ההפרדה בין חברת האם לחברות בנות וזאת מתוך הבנה שהחיסכון שטמון במהלך כזה הוא אדיר. במשרד התקשורת בוחנים את הסוגיה גם שנים רבות, אבל לא נראה שכרגע הנושא בכלל נמצא על סדר היום של שר התקשורת ושל הנהלת המשרד.
באופן כללי המשרד פחות מתלהב מהאפשרות של ביטול ההפרדה המבנית בשל החשש שהדבר יחזק את בזק עוד יותר, אך יחד עם זאת גם במשרד מבינים שבעידן הנוכחי קשה להצדיק את המשכה של ההפרדה, והשאלה היא באיזה תנאים היא תיעשה. על פי הערכות בעלי השליטה בבזק, קרן סרצ'לייט, שקיוו שהשנה יחול מפנה בעמדת המשרד, ינסו בכל מקרה לקדם את המהלך והעובדים יודעים זאת ונערכים בהתאם.

















שחברת yes תוסיף ערוץ MTV 90s לחבילת ששת ערוצי ה-MTV, להוסיף שני ערוצי FOODY שהמשרד (המטה) הראשי בשכונת רמת החייל, ו-FOOD NETWORK
לשכלל את ממירי android tv שיהיו ברמה של הוט one
בתור לוויין חברת yes הייתה יותר מוצלחת מאשר על תשתית אינטרנט שכל פעם לא רק האינטרנט נתקע אלאגם הצפייה נתקעת