ועדת המינויים בנציבות שירות המדינה פסלה את זיו מאור מועמד שר התקשורת שלמה קרעי לתפקיד מנכ"ל המשרד. כבר בשבוע שעבר בעת שמאור אמור היה לעלות לוועדה ולא עלה בשל היעדר קוורום, נשמעו מקורות במשרד שהעריכו שמאור לא יעבור בעיקר בשל חוסר ניסיון ניהולי. קרעי קיווה שהניסיון של מאור בעולם התוכן, ובעיקר בעולם הרדיו, יחפו על כך ויאפשרו את המינוי אבל מסתבר שלא. בנוסף עלה חשש לזיקה פוליטית של מאור לשר – מה שלא תרם לסיכוייו להיבחר. קרעי צפוי לפיכך להתחיל לחפש מועמד חלופי לתפקיד.
מאור אמור היה להיכנס לנעליה של ענבל משש שפרשה לאחרונה אחרי קדנציה קצרה בתפקיד, וזאת לטובת ניהול שירות התעסוקה. הוא המועמד השני (לאחר אלעד מלכא) שקרעי מביא לתפקיד המנכ"ל ושנפסל בשל זיקה פוליטית.
















