השותפות בין החברות הוט ופוקס ברשת החנויות red למכירת ציוד קצה מסתיימת והוט צפויה לרכוש את חלקה של פוקס (49%). הוט מתכננת להמשיך ולהפעיל את הרשת כאשר סביר להניח שהיא תפעל תחת הוט מובייל. השותפות בין החברות עלתה על שרטון די בתחילת הפעילות, אבל הוט דחתה את כל הפניות בנושא וטענה ששיתוף הפעולה עובד כסדרו למרות שהיה ברור שהעסק אינו עובד כפי ששני הצדדים ציפו.
בחלוקה הגסה בין השותפות, הוט הייתה אמונה על הצד המקצועי של רכש ציוד הקצה, ופוקס הייתה אמונה על כל נושא הקמעונאות וניהול החנויות. זו גם הסיבה לחיבור המקורי בין החברות – שכל צד יביא את הערך מוסף שלו וכך ייצרו תחרות אפקטיבית בשוק.
אלא שבפועל מה שקרה שהצדדים לא הסכימו ביניהם ומי ששילמה את המחיר הייתה שני אסייג שהייתה המנכ"לית הראשונה של הרשת והיא הגיעה מטעמו של הראל ויזל בעל השליטה בפוקס. אסייג סיימה את תפקידה לפני מספר חודשים והתקדמה לתפקיד אחר בקבוצת פוקס, והפעם היה זה תורה של הוט למנות מנכ"ל מטעמה והיא מינתה את מירי לוין, לשעבר סמנכ"לית השיווק והשירות בהוט.
לוין ניסתה בחודשים האחרונים לצמצם נזקים היות והיה ברור שמלכתחילה נעשתה טעות אסטרטגית בבחירת חנויות גדולות מדי. בעיה נוספת הייתה בתחום איוש החנויות באנשי מקצוע. מסתבר שמכירות ציוד הקצה דורשות אנשי מכירות מיומנים וכאלה לא קל היה למצוא, מה שלא בדיוק תרם לרשת כמתיימרת להוביל את השוק ובמקצוענות. שוב נזכיר, שהוט הכחישה כל העת שהרשת מקרטעת.
מה שברור כרגע הוא שהחברות ינסו לסכם על העברת מספר חנויות לבעלותה של הוט שרוצה להמשיך ולהפעיל את הרשת מתוך אמונה שהיא יודעת איך לעשות זאת טוב יותר. הוט היא יבואנית מכשירים של סמסונג ואפל, והיא מוכרת בחנויותיה של הוט מובייל דגמים של יצרנים רבים נוספים. היא גם נמנית על קבוצת אלטיס ותנסה להשיג דרכה מחירים טובים יותר.
















