חברת yes פלוס תשיק בחודשים הקרובים שלט עם מספרים וזאת במטרה להציע פתרון טוב יותר לאוכלוסיות שחוששים מהמעבר לשירות הטלוויזיה בסטרימינג שמוגבל ביכולות הזפזוף שלו. מרבית השלטים החדשים היום פועלים באמצעות שיטוט בסרגל, או דרך מספר לחצני ערוצים קבועים בשלט. המטרה בשלט עם מספרים היא לפשט את תהליך המעבר בין הערוצים ובכך להקל על אוכלוסיות בעיקר של בוגרים שמעדיפים את השיטה המסורתית.
נזכיר ש – yes פלוס השיקה לראשונה את השירות שלה באמצעות אפל טי וי, אח"כ השיקה ממיר אנדרואיד, ולאחר מכן השיקה עבור אותו ממיר, שלט יותר מתקדם, שמאפשר שיטוט באמצעות הסרגל במסך. השלט החדש עדיין נמצא בשלבי פיתוח ועל פי הערכות יגיע לשוק בחודשים הקרובים. ככל הנראה גם חלק מהערוצים הקבועים בשלט יוחלפו ולחצן קבוע לדיסני פלוס גם ייכלל בו ואולי גם לדיסקברי – שתיהן חברות תוכן שלחברה יש הסכמי שידור עימם.

















גם את זה העתיקו מסלקום טיוי. עובדים יפה 🙂